Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Bezvakolo.cz
- chybi cestina
, zakoupeno v SPOKE.cz
Krásný, uživatelsky velice jednoduchý přístroj, kompaktní, lehký, dobře čitelný. Splnil má očekávání.
, zakoupeno v Progress Cycle
- malé rozměry
- automatická detekce 2 rozměrů kol
- možnost dokoupit instalační sadu na 2. kolo
Hlavně pro ty, kdo střídají 2 kola - typicky MTB a silničku. Při dokoupení 2. sady (senzor, držák) jen přehazujete comp, ten sám detekuje kolo 1 nebo 2 a podle jeho velikosti (zadaného obvodu) počítá hodnoty.
Mámjej zatím jen pár dní, nevýhody jsem nezjistil.
Parametry produktu
Popis produktu
1. okamžitá rychlost • 2. denní vzdálenost • 3. hodiny • 4. celková vzdálenost • 5. čas jízdy
- FUNKCE
- 1. průměrná rychlost
- 2. maximální rychlost
- 3. celkový čas jízdy
- 4. celkový čas jízdy s obvodem kola 1/kola 2
- 5. celková vzdálenost s obvodem kola 1/kola 2
- 6. měření vybraného úseku (vzdálenost/čas)
- 7. navigátor – druhý ukazatel denní vzdálenosti
- 8. porovnávání okamžité a průměrné rychlosti
- 9. okamžitá teplota
- 10. podsvícení displeje
- DALŠÍ FUNKCE
- dva nastavitelné obvody kol
- nastavitelná celková vzdálenost s obvodem kola 1 / kola 2
- automatický start/stop
- ukazatel vybité baterie
- měření v km nebo mílích
- ovládání dvěma tlačítky
- uchování dat při výměně baterie
- obvod kol nastavitelný s použitím integrované tabulky plášťů nebo manuálně v mm
- výběr ze sedmi jazyků s plným zobrazením textu
- souhrnná data
- DALŠÍ FUNKCE M3 WL
- D3 digitální bezdrátový kódovaný přenos rychlosti
- automatické párování • automatické rozpoznání kola 1 / kola 2.
- pohybový senzor
FUNKCE KADENCE (po zakoupení kadenční sady) 1. okamžitá kadence • 2. průměrná kadence • 3. maximální kadence
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Bezvakolo.cz
- chybi cestina
, zakoupeno v SPOKE.cz
Krásný, uživatelsky velice jednoduchý přístroj, kompaktní, lehký, dobře čitelný. Splnil má očekávání.
, zakoupeno v Progress Cycle
- malé rozměry
- automatická detekce 2 rozměrů kol
- možnost dokoupit instalační sadu na 2. kolo
Hlavně pro ty, kdo střídají 2 kola - typicky MTB a silničku. Při dokoupení 2. sady (senzor, držák) jen přehazujete comp, ten sám detekuje kolo 1 nebo 2 a podle jeho velikosti (zadaného obvodu) počítá hodnoty.
Mámjej zatím jen pár dní, nevýhody jsem nezjistil., zakoupeno v Ski a Bike Centrum Radotín
kvalita
, zakoupeno v Kola-online.cz
- funkce
- provedení
- mohl být levnější
Mám krátce ale vše se jeví OK, materiály vypadají dobře, displej velký a čitelný. A má teploměr :-)
, zakoupeno v MALL.CZ
- velikost
- chybí samostatný automatický denní záznam
- cena neodpovídá rozsahu funkcí
- nehezká grafika - uspořádání displaye
Doufám, že uvedené nevýhody smaže odolnost a výdrž přístroje. Měření tepové frekvence je nesmyslná funkce pokud nejste člověk před infarktem. Nevím proč všichni výrobci tuto blbost podporují, navíc vyžaduje příslušenství které není v ceně řízení.
, zakoupeno v Bikestore.cz
Dosud jsem ho nezkusil v provozu
, zakoupeno v MALL.CZ
- Přehledný display, jednoduché ovládání
- nízká výdrž baterie,
- stav celkem ujetých kilometrů je neprakticky schován v menu
- klasický cyklocomputer bez řady nadstavbových funkcí, které většinou nikdo smysluplně nevyužije,
- bezdrátový přenos funguje dobře a bez výpadků,
- umí obvod na dvě kola,
- indikace vybití baterie v jednotce a uchování údajů při výměně baterie,
- navigator a ještě další měřitelný segment ujeté vzdálenosti,
- nastavování obvodu kola se provádí vně čidla (není nutné vyndávat baterii jako u X3),
- má teploměr, což je u VDO řady 3 příjemná novinka, sice neměří moc dobře, ale v katalogu to vypadá pěkně.
- ukazuje rychlost a jeden zvolený údaj (nic víc), dřívější modely řady 3 (C3, X3) v obdobné cenové hladině zobrazovaly trvale rychlost a hodiny plus další dva údaje byly volitelné (druhá funkce plus kadence), zvláště na ty hodiny jsem si rychle a rád zvykl, např. při každé cestě do práce nebo někam, kde mám být v určitý čas, to bylo výborné, že i při letmém pohledu na displej měl člověk neustále přehled o čase, tak s tím je nyní konec,
- číslice displeje jsou zbytečně velké (vysoké), zabírají tak místo pro další údaj, volitelný údaj je pouze jeden, hodiny už nejsou zvlášť, takže computer zobrazuje pouze zbytečně velký údaj rychlosti a dále už pouze jeden údaj - vzdálenost, jízdní čas, hodiny, teplotu atd., ale je nutné mezi všemi těmito údaji manuálně přepínat (naštěstí to aspoň jde obousměrně),
- ovládání pouze dvěma tlačítky není uživatelsky příjemné, u dřívějších modelů (C3, X3) byly tlačítka 4, přičemž dvě sloužila jako hlavní pro přepínání údajů na displeji a dvě pomocná pro zanořování a vynořování v menu, zde jsou tlačítka jen dvě, takže pro ovládání menu je třeba neustále používat různé kombinace kláves, podržení tlačítek na 2-3s apod., což je poměrně nekomfortní. U funkcí, které se použijí jednou při nastavení a víckrát už ne, to lze chápat, ale zde to je nutné i při celkem běžných operacích (nulování funkcí, opuštění menu apod.),
- nemá stopky, jen jakýsi Section Counter, který sice umí měřit čas od do, ale jen při pohybu kola, jakmile se zastaví, zastaví se čas, což je v případě měření času typicky na závodech (může se zastavit na bufetech, křižovatkách, závorách apod.) nežádoucí. Pochopil bych, kdyby tato funkce byla pouze doplňková a klasické stopky (stopwatch) byly ponechány, ale ony byly naopak vynechány, což osobně považuji za nekoncepční posun o dva kroky zpět!
- Section Counter je navíc nutné spouštět oběma tlačítky naráz, přičemž tato tlačítka jsou umístěna na svislé straně vpředu a vzadu na přístroji, čímž je manipulace omezená a za jízdy v podstatě i nebezpečná,
- teploměr má velice mizernou citlivost, měří nějak divně přírůstkově, takže když máte přístroj doma (22°C) a vyjedete s ním do ranního chladu (6°C), tak na těch 6°C se to dostane postupným odečítáním po 0,1°C nejdřív tak za 20min, a to už jste třeba v cíli cesty, opačně to platí samozřejmě také, takže třeba představa, že v létě vjedete ze sluníčka do lesa a teploměr na to nějak zareaguje, tak to samozřejmě ani náhodou,
- displej umí podsvícení, za snížené viditelnosti to může být příjemné, jinak je to ovšem funkce, která výrazně zatěžuje baterii, osvětlení lze přes menu vypnout, ale v základním nastavení je funkce zapnutá na ON, takže řada uživatelů si to ani nepřepne a pak jen mění baterii v přístroji co měsíc.
Z přístroje (C3, X3), který byl zajímavý množstvím zobrazených údajů a intuitivností ovládání, se stal úplně řadový běžný bezdrátový cyklocomputer, který lze v LIDLu pořídit v akci okolo 300,- Kč, jenže tenhle stojí 5x tolik, čili z pohledu uživatele celkem zbytečně vyhozené peníze za něco, co ostatní konkurenci již v ničem nepřekonává a nemá žádnou přidanou hodnotu (naopak nemá ani běžné stopky!), kterou by mělo smysl připlácet; možná jsou některé ty věci jen o zvyku a přizpůsobení se, ale z pohledu dlouholetého uživatele CC VDO si troufám tvrdit, že většina těch změn je jednoznačně k horšímu – na lepší si člověk zvykne rychle a nemá potřebu to vnímat negativně, a pokud to jako uživatel předchozí verze negativně vnímám, tak to k změna k lepšímu asi není.
- klasický cyklocomputer bez řady nadstavbových funkcí, které většinou nikdo smysluplně nevyužije,
- bezdrátový přenos funguje dobře a bez výpadků,
- umí obvod na dvě kola,
- indikace vybití baterie v jednotce a uchování údajů při výměně baterie,
- navigator a ještě další měřitelný segment ujeté vzdálenosti,
- nastavování obvodu kola se provádí vně čidla (není nutné vyndávat baterii jako u X3),
- má teploměr, což je u VDO řady 3 příjemná novinka, sice neměří moc přesně, ale orientačně to stačí.
- ukazuje rychlost a jeden zvolený údaj (nic víc), dřívější modely řady 3 (C3, X3) v obdobné cenové hladině zobrazovaly trvale rychlost a hodiny plus další dva údaje byly volitelné (druhá funkce plus kadence), zvláště na ty hodiny jsem si rychle a rád zvykl, např. při každé cestě do práce nebo někam, kde mám být v určitý čas, to bylo výborné, že i při letmém pohledu na displej měl člověk neustále přehled o čase, tak s tím je nyní konec,
- číslice displeje jsou zbytečně velké (vysoké), zabírají tak místo pro další údaj, volitelný údaj je pouze jeden, hodiny už nejsou zvlášť, takže computer zobrazuje pouze zbytečně velký údaj rychlosti a dále už pouze jeden údaj - vzdálenost, jízdní čas, hodiny, teplotu atd., ale je nutné mezi všemi těmito údaji manuálně přepínat (naštěstí to aspoň jde obousměrně),
- ovládání pouze dvěma tlačítky není uživatelsky příjemné, u dřívějších modelů (C3, X3) byly tlačítka 4, přičemž dvě sloužila jako hlavní pro přepínání údajů na displeji a dvě pomocná pro zanořování a vynořování v menu, zde jsou tlačítka jen dvě, takže pro ovládání menu je třeba neustále používat různé kombinace kláves, podržení tlačítek na 2-3s apod., což je poměrně nekomfortní. U funkcí, které se použijí jednou při nastavení a víckrát už ne, to lze chápat, ale zde to je nutné i při celkem běžných operacích (nulování funkcí, opuštění menu apod.),
- nemá stopky, jen jakýsi Section Counter, který sice umí měřit čas od do, ale jen při pohybu kola, jakmile se zastaví, zastaví se čas, což je v případě měření času typicky na závodech (může se zastavit na bufetech, křižovatkách, závorách apod.) nežádoucí. Pochopil bych, kdyby tato funkce byla pouze doplňková a klasické stopky (stopwatch) byly ponechány, ale ony byly naopak vynechány, což osobně považuji za nekoncepční posun o dva kroky zpět!
- Section Counter je navíc nutné spouštět oběma tlačítky naráz, přičemž tato tlačítka jsou umístěna na svislé straně vpředu a vzadu na přístroji, čímž je manipulace omezená a za jízdy v podstatě i nebezpečná,
- displej umí podsvícení, za snížené viditelnosti to může být příjemné, jinak je to ovšem funkce, která výrazně zatěžuje baterii, osvětlení lze přes menu vypnout, ale v základním nastavení je funkce zapnutá na ON, takže řada uživatelů si to ani nepřepne a pak jen mění baterii v přístroji co měsíc.
Bohužel z přístroje (C3, X3), který byl zajímavý množstvím zobrazených údajů a intuitivností ovládání, se stal úplně řadový běžný bezdrátový cyklocomputer, který lze v LIDLu pořídit v akci okolo 300,- Kč, jenže tenhle stojí 5x tolik, čili z pohledu uživatele celkem zbytečně vyhozené peníze za něco, co ostatní konkurenci již v ničem nepřekonává a nemá žádnou přidanou hodnotu (naopak nemá ani běžné stopky!), kterou by mělo smysl připlácet; možná jsou některé ty věci jen o zvyku a přizpůsobení se, ale z pohledu dlouholetého uživatele CC VDO si troufám tvrdit, že většina těch změn je jednoznačně k horšímu – na lepší si člověk zvykne rychle a nemá potřebu to vnímat negativně, a pokud to jako uživatel předchozí verze negativně vnímám, tak to k změna k lepšímu asi není.